İçişleri Bakanımız Sayın Mustafa Çiftçi’yi makamında ziyaret Ettik.
İçişleri Bakanımız Sayın Mustafa Çiftçi’yi makamında ziyaret ederek ilimizde yürütülen çalışmalar hakkında kapsamlı istişarelerde bulunduk.
Karabük’ümüzde devam eden yatırımları, planlanan projeleri ve önümüzdeki döneme ilişkin hedeflerimizi değerlendirerek şehrimizin ihtiyaç ve beklentilerini kendilerine ilettik.
Karabük’ümüzün gelişimi ve hemşehrilerimizin yaşam kalitesinin artırılması adına iş birliği içinde çalışmaya devam edeceğiz. Sayın Bakanımıza misafirperverlikleri ve destekleri için teşekkür ediyorum.
