İlimizde sağlık alanında yürütülen çalışmaları değerlendirdik.
Karabük İl Sağlık Müdürümüz Sayın İsmail Kara ve ildeki hastanelerimizin kıymetli yöneticileriyle bir araya gelerek ilimizde sağlık alanında yürütülen çalışmaları değerlendirdik.
Vatandaşlarımıza sunulan sağlık hizmetlerinin kalitesini daha da artırmak, sağlık altyapımızı güçlendirmek ve devam eden projelerimizi istişare etmek üzere verimli bir toplantı gerçekleştirdik.
Karabük’ümüzde sağlık hizmetlerinin her geçen gün daha ileriye taşınması için çalışmalarımızı kararlılıkla sürdürüyoruz. Sağlık camiamıza özverili çalışmaları için teşekkür ediyorum.
